سبک آشپزخانه هایی که در سال 2019 همه جا خواهند بود

سبک آشپزخانه هایی که در سال 2019 همه جا خواهند بود

2 آوریل 2019

سبک آشپزخانه هایی که در سال 2019 همه جا خواهند بود

نوشته شده توسط سینا فانتوزی

ترجمه utarh.com

سال جدید، آشپزخانه جدید وقتی در سال 2018 لوازم خونه ی مینیمال و رنگ رز گلد مد بود، در سال جدید ایده های متفاوت تری برای آشپزخانه شما داریم اگر برای آشپزخانه رنو برنامه ریزی کردید یا میخواهید مطمئن شوید که چه چیزی مد است، شما لازم دارید که بدونید طراح ها در سال 2019 چه کاری انجام میدهند. ما با طراح داخلی لس آنجاسی ناتلی مه یرگفتگو کردیم تا جزئیاتی را که از آنها الهام گرفته است بیان کنیم.

1-ترکیب سنگ

در سال جدید کمی از ترکیبات سنگ و طراحی روستائی استفاده کنید مه یر میگوید “مردم عاشق نقاشی‌های انتزاعی که در طبیعت وجود داره هستند و همچنین استفاده از سنگ طبیعی برای کانتر طراحان همچنان از سنگ برای لبه‌های سنک و دیوار پشتی آن استفاده می‌کنند.” بعضی اوقات حتی برای پوشش زیرین سقف هم از سنگ استفاده می‌کنندریال حتی می‌توان از سنگ برای ساخت درهای کشوها و وجه جلویی هود هم استفاده کرد.

2-استفاده از پنل‌های بیدبرد(گچی)

می‌توان از پنل‌های بیدبرد(گچی) برای پوشش کشوها، اطراف هود و نمای جزیره‌ه وسط آشپزخانه هم استفاده کرد. بر اساس گفته مه‌یر استفاده از این پنل‌ها راهی لطیف و زیبا و چشمگیر برای ایجاد بافت در فضای آشپزخانه است.

3-همه چیز را مشکی مات کنید

اگر هنوز وسایل آشپزخانه با رنگ مشکی مات نخریده‌اید، الان وقتشه. مه‌یر: “محبوبیت تجهیزات و لوازم خانگی مشکی مات در بین مردم در حال افزایش است،” “وقتی انتخاب برای طرح آشپزخانه، طرحی مینیمال و مدرن به رنگ سفید است، استفاده از این لوازم روشی جالب برای ایجاد کنتراست با کابینت‌های چوبی سبک شیکر(Shaker) است.

4-استفاده از دو تنالیته رنگی

ترکیب دو رنگ متفاوت برای کابینت‌ها به نظر ترسناک می‌آید اما در اصل بسیار زیبا خواهد بود. مه‌یر: “دیدن کابینت‌هایی به رنگ چوب در کنار کابینت‌های رنگ شده-بالا یا پایین آنها، بسته به انتخاب خودتان- بسیار جالب است.”

اشتراک